NOUA MAZDA6E - JINBA ITTAI PENTRU ERA ELECTRICĂ
NOUA MAZDA6E - JINBA ITTAI PENTRU ERA ELECTRICĂ
Performanță electrică și dinamică rafinată pentru o conexiune instantanee între mașină și șofer.
Odată cu lansarea noii Mazda6e, filosofia de condus Jinba Ittai intră într-o nouă eră, aducând legătura firească dintre mașină și șofer în era mobilității electrice. Fiecare detaliu al acestui model a fost gândit pentru a oferi manevrabilitate precisă, reacții intuitive și un control natural, conturând acea senzație de unitate dintre șofer și vehicul care stă la baza conceptului Jinba Ittai.
Dinamica de condus a hatchback-ului cu cinci uși a fost reglată cu precizie pentru a inspira încredere și a oferi o plăcere de condus, de durată. Configurația habitaclului centrată pe șofer și scaunele concepute ergonomic asigură vizibilitate clară, confort sporit și control deplin, chiar și în timpul călătoriilor mai lungi.
Clienții pot alege între două motorizări electrice, care dezvoltă 190 kW (258 CP) sau 180 kW (245 CP). Ambele variante oferă un cuplu de 320 Nm, asigurând răspuns prompt al tracțiunii spate, cu o accelerație fluidă de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 8 secunde și o viteză maximă de 175 km/h.
La fel ca toate modelele Mazda destinate pieței europene, noua Mazda6e a fost perfecționată de inginerii Mazda din Hiroshima (Japonia) și Oberursel (Germania), pentru a răspunde exigențelor clienților europeni.
Direcția, suspensia și răspunsul pedalei au fost reglate cu precizie pentru a oferi o senzație de condus armonioasă și plină de încredere. Tracțiunea spate, suspensia spate multi-link și distribuția echilibrată a greutății 50:50 contribuie la o manevrabilitate sigură și un feedback direct. Rata de girație este aliniată la percepția umană, în timp ce caracteristicile atent calibrate ale direcției și amortizoarelor sporesc precizia în fiecare manevră.
Un sistem integrat de control al frânării asigură tranziții line între accelerare, frânare și viraje, îmbunătățind atât stabilitatea, cât și confortul la rulare. Spoilerul spate, care se activează automat la 90 km/h, crește forța de apăsare și optimizează stabilitatea la viteze ridicate.
Mazda6e oferă trei moduri de condus – Normal, Sport și Individual – permițând fiecărui șofer să își personalizeze experiența de condus în funcție de stilul său propriu.
Modul Normal oferă o experiență de condus echilibrată, armonizând autonomia cu performanța, fiind ideal pentru deplasările zilnice. Accelerația este lină, frânarea regenerativă este setată la un nivel standard, iar servodirecția are o rezistență echilibrată.
Modul Sport este gândit pentru o experiență de condus mai antrenantă și mai dinamică. Acesta asigură o accelerație mai viguroasă, frânare regenerativă medie și o rezistență sporită la volan, pentru un control mai precis al direcției și un contact mai direct cu drumul.
Modul Individual le permite șoferilor să personalizeze accelerația, frânarea regenerativă și nivelul de rezistență al direcției în funcție de propriile lor preferințe. Accelerația poate fi setată pe nivel mediu sau puternic, frânarea regenerativă oferă patru trepte – scăzută, standard, medie și puternică – iar rezistența la volan poate fi ajustată între modul standard și cel sport.
Noua Mazda6e marchează evoluția filozofiei Jinba Ittai în era electrificării. Rămâne fidelă senzației de condus autentică caracteristică modelelor anterioare, dar adaugă în același timp, un nou nivel de precizie, reacție și rafinament. Fiecare element de design contribuie la o experiență dinamică, captivantă și inconfundabilă Mazda.
Combinând măiestria japoneză, designul atent gândit și cele mai noi tehnologii, noua Mazda6e va ajunge în showroom-urile din Europa în vara anului 2025.
Specificațiile valabile la nivel european. Valorile și caracteristicile pot varia în funcție de piața locală și nivelul de echipare al vehiculului.
Mazda6e, 190 kW (258 CP):
Consum de energie (combinat): 16,6 kWh/100 km; emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; clasă CO₂: A.
Mazda6e Long Range, 180 kW (245 CP):
Consum de energie (combinat): 16,5 kWh/100 km; emisii de CO₂ (combinat): 0 g/km; clasă CO₂: A.